The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Fitbit ondersteuning

Jij hebt je Fitbit aangeschaft, omdat je graag gezonder en actiever wilt leven. Onderstaande pagina's helpen je bij eventuele vragen over je Fitbit. Van advies over het koppelen van je Fitbit met je telefoon tot tips over hoe je net wat langer met je batterij doet. Zo kun jij zo snel mogelijk aan de slag met het bereiken van je doelen.

Fitbit installeren

Installeren Fitbit

Je hebt je Fitbit net binnen en wilt natuurlijk gelijk van start. Maar hoe koppel je je Fitbit nou met je telefoon? In dit artikel leggen we je stap voor stap uit hoe je dit doet.

Fitbit resetten

Fitbit resetten

Reageert de activiteitstracker niet wanneer je op een bepaalde knop drukt, of telt de tracker je stappen niet? Veel problemen los je gemakkelijk op door je Fitbit te resetten. We leggen per model uit hoe je dit doet.

Fitbit synchroniseert niet met telefoon

Fitbit synchroniseren

Wanneer de data die je Fitbit meet niet op je telefoon verschijnen, synchroniseert de Fitbit niet met je telefoon. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Je leest hier hoe je dit oplost.

Nauwkeurigheid Fitbit

Nauwkeurigheid Fitbit

Fitbit activiteitstrackers meten nauwkeurig je stappen, hartslag of calorieverbruik. Soms kan het gebeuren dat de tracker bijvoorbeeld wat stappen niet meetelt. Maar hoe komt dat nou eigenlijk? Dat lees je hier.

Fitbit batterij

Fitbit batterij

Net wanneer je wilt gaan hardlopen, en je hebt je Fitbit de hele dag door gedragen, valt hij uit. Dat wil je natuurlijk de volgende keer voorkomen. Hoe je dat aanpakt, leggen we je hier uit.

Fitbit coach

Benieuwd naar de mogelijkheden van de Fitbit Coach app? Op onderstaande pagina lees je alles over Fitbit Coach.


© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 25.488 beoordelingen