The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Fitbit ondersteuning

Jij hebt je Fitbit aangeschaft, omdat je graag gezonder en actiever wilt leven. Onderstaande pagina's helpen je bij eventuele vragen over je Fitbit. Van advies over het koppelen van je Fitbit met je telefoon tot tips over hoe je net wat langer met je batterij doet. Zo kun jij zo snel mogelijk aan de slag met het bereiken van je doelen.

Fitbit installeren en updaten

Fitbit insalleren

Je hebt je Fitbit net binnen en wilt natuurlijk gelijk van start. Maar hoe koppel je je Fitbit met je telefoon? We leggen je hier uit hoe je dat doet en hoe je jouw Fitbit weer reset bij fouten.

Problemen met je Fitbit verhelpen

Reageert jouw Fitbit niet wanneer je op een bepaalde knop drukt, telt de tracker je stappen niet of synchroniseert die niet? Veel problemen los je gemakkelijk op aan de hand van een stappenplan. We leggen je per probleem uit hoe je het oplost.

Problemen met verbinding met je telefoon

Soms synchroniseert je Fitbit niet goed met je smartphone. Problemen met de verbinding van je Fitbit met je smartphone verhelp je gemakkelijk zelf. We leggen je hier uit hoe je dat doet.

Problemen met gegevens opslaan en nauwkeurigheid

Fitbit activiteitstrackers meten nauwkeurig je stappen, hartslag of calorieverbruik. Soms kan het gebeuren dat de tracker bijvoorbeeld wat stappen niet meetelt. Maar hoe komt dat nou eigenlijk? Dat lees je hier.

Tips voor het gebruik van je Fitbit

Net wanneer je wilt gaan hardlopen, valt je Fitbit uit. Dat wil je natuurlijk de volgende keer voorkomen. We geven je tips over het verlengen van je batterijduur. Je leest hier ook wat Fitbit Coach is en hoe het jou helpt met je sportieve prestaties.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.570 beoordelingen