Mijn Coolblue
Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Coolblue niet?
Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
- Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is via WhatsApp naar 06 26652583. Wij zoeken je betaling op en sturen je dan je orderbevestiging.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Geen paniek, dat gebeurt vaker! Klik bij het inlogscherm op ["wachtwoord vergeten"](https://www.coolblue.nl/wachtwoordvergeten) en vul je e-mailadres in. Je krijgt dan direct een nieuw tijdelijk wachtwoord toegestuurd. Liever zonder wachtwoord inloggen? Dat kan ook! We sturen je dan een inlogcode naar je e-mailadres.
Herkennen we je e-mailadres niet? Misschien heb je nog geen account. [Maak er meteen een aan](https://www.coolblue.nl/registreren)
Hoe verwijder ik mijn account of persoonlijke gegevens?
Dit doe je eenvoudig zelf. Zorg dat je bent ingelogd op het account dat je wilt verwijderen en volg de instructies op de ‘Account verwijderen’ pagina.
Waarom staat mijn bestelling niet in Mijn Coolblue?
Is je betaling al afgeschreven van je rekening, maar staat je bestelling nog niet in Mijn Bestellingen? Geen zorgen, we zijn je betaling aan het verwerken. Je bestelling wordt hierna zichtbaar. Dit kan tot één uur duren.
Is er geen geld afgeschreven van je rekening? Dan is de betaling niet gelukt en is je bestelling niet doorgekomen. Je kan je bestelling zonder problemen opnieuw plaatsen.
Ik kan geen account aanmaken
Wat vervelend dat het niet lukt een account aan te maken. Misschien heb je het verkeerde e-mailadres doorgegeven. Probeer het gerust nog een keer. Het kan zijn dat we een tijdelijke storing hebben op onze website. Kom je echt niet verder? Neem dan even [contact][1] met ons op.
[1]: https://www.coolblue.nl/klantenservice/1401/informatie-over/contact.html
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Ben je jouw e-mailadres vergeten? Geen paniek! Neem even contact met ons op.
Ik kan niet inloggen
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al een account aangemaakt voor Mijn Coolblue? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, en heb je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verstuurd, vind je jouw factuur als bijlage in de mail met de verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht. Klik daarvoor op je bestelling in MijnCoolblue. Zorg ervoor dat je ingelogd bent met het juiste account om je facturen te zien.
Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met je accountmanager.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Je persoonlijke gegevens pas je makkelijk aan in je account. Heb je nog geen Coolblue account? Via deze link maak je er zelf één aan. Zo kun je meteen al je aankopen en retouren online inzien en wijzig je jouw gegevens.