Gebruik een stevige verpakking. Dit hoeft niet de originele verpakking te zijn. Je kunt vaak een gratis doos bij de supermarkt halen, of een doos bij het postkantoor kopen.
Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.
Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Coolblue. We houden je ook op de hoogte via e-mail, in ieder geval één keer per week.
Dat verschilt per product en probleem. We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.
--
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Ja, maar je kan alleen langskomen op afspraak. Meer informatie vind je hier.
Je krijgt een prijsopgave per mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:
Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.