The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend. Check eerst even de onderstaande punten. Heb je alsnog geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

- De Track & Trace code van het pakket In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering is verschoven.

- Het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

- De brievenbus Heb je een niet-thuisbericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.


Dat vinden we vervelend. We willen je vragen om contact met onze klantenservice op te nemen zodat we je hierover te woord kunnen staan.


Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Vul binnen 30 dagen het retourformulier, hierin kan je aangeven dat je het wil laten vervangen door hetzelfde product. Of retourneer je product in één van onze winkels. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, dus grote en zware pakketten halen we op en retourneren is in alle gevallen kosteloos.


Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is onze belofte en daar kun je op vertrouwen. Gaat het dan nooit mis? Nou ja, bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat het tóch misgaat, gaan we er alles aan doen om jouw pakketje alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Zodra we zien dat het misgaat, nemen we direct contact met je op.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 34.413 beoordelingen