The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Reparatie aanmelden

Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.

Ja, je kunt langskomen op afspraak.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Staat je product niet tussen de bestellingen?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.



© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,2 / 10 - 17.822 beoordelingen