The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Reparatie aanmelden

Terug naar de klantenservice
Reparatie aanmelden

Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.


Ja, dat kan. Pak je product stevig in en neem het mee naar een van onze Coolblue winkels. Onze winkelmedewerkers melden het product voor je aan en versturen het naar ons magazijn. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via PostNL-punten die open zijn.


Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.



© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 20.173 beoordelingen