The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Voorraadstatus en prijzen

Terug naar de klantenservice

Dat kan gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen verschillen per land op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs. De website waarop je bestelt, bepaalt waar wij leveren. Wil je je pakje laten leveren in Nederland, dan plaats je je bestelling op Coolblue.nl. Het is niet mogelijk om een product te bestellen op Coolblue.be en het vervolgens te laten leveren in Nederland.


Nee. Bij Coolblue willen we het verschil maken met de allerbeste service en niet door te stunten met lage prijzen. Op deze pagina lees je meer over wie we zijn en waarom we doen wat we doen.


Ja, dat kan inderdaad gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of zelfs dagelijks veranderen. Dit gebeurt op basis van verschillende factoren, zoals de markt- en inkoopprijs.


Dit betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Meld je aan op de productpagina om op de hoogte gehouden te worden. Dan ontvang je per e-mail of per sms een bericht zodra het product weer beschikbaar is.


Dit kun je zien op de productpagina, naast de prijs van het product. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product, online en in onze winkels.


Dit betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan. Die vind je op de pagina van het uitverkochte product.


Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. De leverdatum vind je boven deze knop. Zodra wij je product op voorraad hebben, worden alle bestellingen in volgorde van besteldatum uitgeleverd. Een pre-order moet je van tevoren betalen. Wil je andere artikelen die wel op voorraad zijn nu al hebben? Bestel ze dan apart.




© 1999 - 2021 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 23.792 beoordelingen