The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bestellen, wijzigen of annuleren

Terug naar vraag en antwoord

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.


Dit doe je in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.


Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.


Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Coolblue-account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen.




© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 15.686 beoordelingen