Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Messcherpe dealsZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Coolblue-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Heeft dit je geholpen?

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Hoe je je bestelling wijzigt, hangt af van of we je bestelling al hebben verstuurd. Dit controleer je in je mail.

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen?
Dan kunnen we jouw bestelling waarschijnlijk nog aanpassen. Neem hiervoor contact op met één van onze specialisten.

Heb je al een verzendbevestiging ontvangen?
Dan is het niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen. Gaat het om een winkelbestelling of loop je toch nog ergens anders tegenaan? Neem dan alsnog contact op met één van onze specialisten. Zij helpen je graag verder.

Heeft dit je geholpen?

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

1. Bezorging door PostNL  

  • Het bezorgadres wijzigen is niet mogelijk. Je kan wel je bezorging wijzigen naar een PostNL-punt via ‘kies een andere tijd of plaats’ in de Track en Trace van PostNL. 
  • Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Je kan de bewoners van het foutieve adres vragen of je het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om je pakketje te weigeren. Je bestelling gaat dan terug naar Coolblue en je krijgt binnen 5 dagen je geld terug.

2. Bezorging door DHL

  • Het bezorgadres wijzigen is niet mogelijk. Je kan wel je bezorging wijzigen naar een DHL-punt via de DHL-app.

2. Bezorging door Coolblue
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Heeft dit je geholpen?

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Dit regel je zelf in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Heeft dit je geholpen?


alles voor een glimlach

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

Betalen met iDeal
Betalen met MasterCard en Visa via ClickToPay
Betalen met ApplePay
Thuiswinkel waarborg
Thuiswinkel waarborg zakelijk
Verzending en bezorging met PostNL
Beste webwinkel 2022

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue B.V.