The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bezorging van witgoed en keukenapparatuur

Terug naar de klantenservice

  • Als je gebruik wilt maken van een verhuislift, dan moet je die zelf regelen.
  • Zorg ervoor dat de plek voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap) of lift.
  • Amerikaanse koelkasten kunnen we geen treden op tillen. Dus ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.
  • Soms is er een extra kabel of ander accessoire nodig voor de installatie. Als dit zo is, staat dit altijd op de productpagina.
  • Op de Waddeneilanden bezorgt een lokale vervoerder je bestelling. Zij kunnen je product niet plaatsen of aansluiten en leveren je product tot de drempel.
  • Je nieuwe apparaat kan vanbinnen vochtig zijn, omdat sommige apparaten bij de fabrikant op waterdichtheid worden getest.

  • Wil je jouw nieuwe aanwinst laten inbouwen? Zorg dan dat daar plek voor is. Onze monteur maakt deze ruimte niet voor je en past de opstelling van je keuken niet aan. Gaat het om een kookplaat? Dan kan onze monteur alleen zagen in je keukenblad als dit van hout is. Alle overige klusjes moet je van tevoren zelf (laten) doen.
  • Als je kiest voor inbouwservice, bouwen we je oude apparaat voor je uit en nemen deze mee als je dat wilt.
  • We moeten het apparaat direct kunnen aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken dus geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.
  • Op de Waddeneilanden kun je helaas geen gebruik maken van extra services.

Een vergelijkbaar apparaat nemen we graag voor je mee terug. Hiervoor vragen we je het volgende te doen:

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en niet aangesloten is op een trekschakelaar. Voor wasmachines hebben we hier een instructievideo voor.

  • Je ontvangt per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen.
  • In de nacht voor de bezorging ontvang je uiterlijk om 02.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur.
  • Onze bezorgers bellen je een kwartier voor aankomst.

We bezorgen witgoed van maandag tot en met zaterdag tussen 7.30 en 22.00 uur en op zondag tussen 9.00 en 17.00 uur.


Je kunt onze inbouwservice direct op de pagina van je product naar keuze erbij bestellen. Dit kun je dan van ons verwachten:

  • We bellen de werkdag na je bestelling voor een bezorg- en installatieafspraak.
  • De afspraak kan binnen 3 werkdagen na dit contact plaatsvinden, tenzij je dit later wilt.
  • Wij bezorgen je product en installeren het voor je.
  • Na afloop nemen we je oude apparaat mee.

Op de pagina van je gekozen product vind je terug welke service je van ons krijgt. Staat er geen bezorginformatie bij het product van je keuze? Dan geldt onze standaard bezorgservice: We leveren tot de drempel die toegang geeft tot je woning. Als je geen lift hebt, leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping.

Voor kleinere huishoudelijke apparaten gelden altijd onze standaard bezorgopties.


Kies tijdens het bestellen op welke dag je wilt dat wij je bestelling komen bezorgen. Vervolgens kies je het bezorgmoment dat jou het beste uitkomt: ochtends, ‘s middags of ‘s avonds. Aan deze tijdvakken zijn kosten verbonden. Je kunt ook kiezen voor de hele dag. Deze bezorgoptie is gratis.


Je kunt voor bepaalde producten een tijdvak kiezen om zelf het bezorgmoment te bepalen dat jou uitkomt. Kijk in je winkelmand welke opties voor jouw bezorging beschikbaar zijn.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 4,6 / 5 - 12.970 beoordelingen