The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bezorging van witgoed en keukenapparatuur

Terug naar de klantenservice

  • Wil je gebruik maken van een verhuislift, dan moet je deze zelf regelen. Houd er wel rekening mee dat je in de nacht van de bezorging pas het bezorgtijdvak van ons ontvangt.
  • Zorg er altijd voor dat de plek voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen vlizotrap) of lift en de weg hiernaartoe toegankelijk is.
  • Let op: Amerikaanse koelkasten kunnen we door de omvang geen treden op tillen. Ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.
  • Bij sommige apparaten is er een extra kabel, stekker of ander accessoire nodig voor de installatie. Als dit zo is, staat dit altijd op de productpagina. Vergeet niet om deze extra producten erbij te bestellen.
  • Op de Waddeneilanden wordt je bestelling geleverd door de lokale vervoerder. Deze kan je product niet plaatsen of aansluiten. Je product wordt dan tot de drempel geleverd.
  • Je nieuwe apparaat kan bij levering vochtig zijn vanbinnen omdat sommige apparaten bij de fabrikant op waterdichtheid worden getest.

Natuurlijk bezorgen we jouw nieuwe apparaat gratis thuis, maar soms wil je meer. Je product laten inbouwen, de deur van je koelkast omdraaien of je nieuwe wasmachine aan laten sluiten op een trekschakelaar bijvoorbeeld. Als je dat niet zelf kunt, regelen wij het voor je. Wil je gebruik maken van onze extra services? Bestel deze er direct bij op de pagina van je product naar keuze. Rondom de inbouw kan je het volgende van ons verwachten:

  1. We bellen de werkdag na je bestelling voor een bezorg- en installatieafspraak
  2. De afspraak kan binnen 3 werkdagen na dit contact plaatsvinden, tenzij je dit later wilt
  3. De installatie en levering vinden plaats
  4. We nemen na de installatie en levering je oude spullen mee

Wij vinden dat je niet zelf met je spullen hoeft te zeulen. Daarom bezorgen we alle producten gratis bij je thuis. Een groot deel van onze witgoedproducten en keukenapparatuur zetten we neer waar jij wilt en pakken we voor je uit, gratis. Een aantal producten sluiten we ook nog gratis voor je aan op een standaard stopcontact en aan- en afvoer. Wanneer we je product uitpakken, nemen we het verpakkingsmateriaal natuurlijk ook weer mee terug.

Welke service je van ons krijgt, zie je op de pagina van je product naar keuze. Staat er geen bezorginformatie bij het product van je keuze? Dan geldt onze standaard bezorgservice:

  1. We leveren tot de drempel die toegang geeft tot je woning.
  2. Als je geen lift hebt, leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping.

Voor kleinere witgoed- en keukenapparaten gelden altijd onze standaard bezorgopties. Deze apparaten kan je dus ook zelf afhalen of op afspraak laten bezorgen wanneer het jou uitkomt.


  • Wil je jouw nieuwe aanwinst door ons laten inbouwen? Zorg dan dat daar al plek voor is. Onze monteur maakt deze ruimte niet voor je en past de opstelling van je keuken niet aan. Gaat het om een kookplaat? Dan kan onze monteur alleen zagen in je keukenblad wanneer dit een houten keukenblad is. Alle overige klusjes moet je van tevoren zelf (laten) doen.
  • Wanneer je kiest voor inbouwservice, bouwen we je oude apparaat voor je uit en nemen deze mee als je dat wilt.
  • We moeten het apparaat direct kunnen aansluiten op bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten. We trekken dus geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.
  • Op de Waddeneilanden is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van extra services.

We bezorgen witgoed van maandag tot en met zaterdag tussen 7.30 en 22.00 uur en op zondag tussen 9.00 en 17.00 uur. Je ontvangt per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kunt volgen. Daarnaast ontvang je uiterlijk 02.00 in de nacht voor levering per e-mail een tijdvak van 1 uur. Een kwartier voor aankomst krijg je een belletje van onze bezorgers.


Een oud en vergelijkbaar apparaat kunnen we voor je mee terug nemen. Hiervoor vragen we je het volgende:

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat droog.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten en hij niet aangesloten is op een trekschakelaar. Voor wasmachines hebben we hier een instructievideo voor gemaakt.

Let op: Kleine apparaten kun je niet meegeven aan de bezorger, maar die kunnen we natuurlijk wel voor je afvoeren. Als je product direct kan worden meegenomen, vind je dat terug op de productpagina.


Ja, je kan voor bepaalde producten een tijdvak kiezen zodat je zelf het bezorgmoment kan bepalen dat voor jou uitkomt. Kijk in jouw winkelmand welke opties voor jouw bezorging beschikbaar zijn.


Kies tijdens het bestellen op welke dag je de levering wil laten plaatsvinden. Vervolgens kan je het bezorgmoment kiezen dat het beste voor je uitkomt. Je hebt hier de keuze uit ‘s ochtends, ‘s middags en ‘s avonds waaraan kosten zijn verbonden. Je kan ook kiezen voor de hele dag, deze bezorgoptie is gratis.



© 1999 - 2019 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 34.413 beoordelingen