The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
  • Verlanglijstje
  • Winkelmand
    Winkelwagen Productenpolonaise.

    Tot op de bodem uitgezocht door Gerrit.

    Leeg winkelmandje

Retourvoorwaarden

Terug naar de klantenservice

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste FIFA niet retourneren na het spelen van een wedstrijdje.
  • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.

Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • installatie- en inbouwkosten;
  • ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie;
  • kosten voor bijzondere verzendopties zoals Coolblue VandaagNog® en tijdvaklevering.

Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.


Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.


Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.


Dan is je product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De maximale waardevermindering is 25%.

Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

  1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
  • beschadiging van het product;
  • beschadiging van de verpakking;
  • compleetheid van het product.
  1. De kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen. Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving. Deze kosten zijn €7,50 en worden samen met de waardevermindering ingehouden.

Vul binnen 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren. In de meeste gevallen heb je het ontbrekende onderdeel binnen 2 weken in huis. Als we het onderdeel niet na kunnen leveren, nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.
  • Een nieuw product. Je hebt je nieuwe product dan een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Je hebt 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product.
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.


Ja, je mag je Tweedekans-product gewoon retourneren binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Het product moet dan wel in dezelfde staat zijn als toen je ‘m kreeg. Gaat je product na 30 dagen kapot? We bieden je gewoon de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.


Ja, je kunt gewoon langskomen. We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen, dus het is mogelijk dat je even moet wachten.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product?

Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product?

Dan kan je het overige bedrag bijbetalen via je pin, creditcard of smartphone.


Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 3 werkdagen op je rekening.

Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product;
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.

Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.

Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.



© 1999 - 2020 - Coolblue B.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 18.252 beoordelingen