Dat is niet nodig. Je retour wordt automatisch geannuleerd wanneer je je product niet binnen 14 dagen na aanmelding terugstuurt.
Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.
Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.
Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.
Dan is je product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De maximale waardevermindering is 25%.
Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:
Vul binnen 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:
Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.
Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Je hebt 2 opties:
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.
Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:
Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:
Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.
Je kunt je keuze aangeven in het online retourformulier.
Ja, je mag je Tweedekans-product gewoon retourneren binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Het product moet dan wel in dezelfde staat zijn als toen je ‘m kreeg. Gaat je product na 30 dagen kapot? We bieden je gewoon de 2 jaar garantie die je van ons gewend bent.
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.